Ansattgode som reduserer sykefravær

Muskel og skjelettplager er den største årsaken til sykefravær i Norge. Med bedriftsmassasje fra Squeeze kan du både øke effektiviteten til dine ansatte, samtidig som du reduserer sykefravær.

Øker produktiviteten

Reduserer stress

Velvære til dine ansatte

Gjør som 100+ bedrifter

Behandling fra 436,–

ekskl. mva.

Ingen fordelsbeskatning

Månedlig samlefaktura

Ingen bindingstid

Helt selvbetjent

Slik fungerer et bedriftsmedlemskap

1.
Registrer bedriften og legg til ansatte med navn, epost og tlf.

2.
Bestem hvor mange massasjebehandlinger dere ønsker å dekke per ansatt.

3.
Den ansatte får en sms om at bedriften har opprettet et bedriftsmedlemskap.

4.
Nå kan massasjebehandlinger bookes på ønsket tid og sted blant alle våre klinikker.

Hva er fordelene ved regelmessig massasje?

Massasje kan ha en mengde helsefremmende effekter på kropp og psyke, langt utover de mest kjente som reduksjon av muskelspenninger og relaterte plager.

Typiske spørsmål og svar til bedriftsmedlemskap

Hvordan kan jeg fjerne en ansatt fra bedriftsmedlemskapet?

For å slette en ansatt fra systemet går man til “våre ansatte” og klikker på navnet til den som skal fjernes. Nederst på denne siden velger man “slett ansatt”, som er markert i rødt. Den ansatte vil da bli fjernet, og man vil ikke lenger bli fakturert for denne profilen.

Kan vi som arbeidsgiver overføre et bedriftsmedlemskap fra en ansatt til en annen?

Det er ikke mulig å overføre et ansatt medlemskap per i dag. Den enkleste måten å løse dette på vil være å slette den ansatte, og opprette en ny profil til den andre ansatte. Skulle det være utestående behandlinger på profilen kan dere ta kontakt med kundeservice, så vil vi kunne overføre behandlingene til den nye profilen.

Hvordan kan jeg legge til en ansatt?

Ønsker du å legge til flere ansatte i din bedrift går du til “våre ansatte” og velger “legg til ansatt”. Her bestemmer du også antall behandlinger den ansatte får, og om bedriften eller den ansatte skal bli belastet for ekstra behandlinger utover medlemskapet.

Kan man ha bedriftsmedlemskap selv om man har enkeltmannsforetak?

For enkeltmannsforetak gjelder de samme reglene som for en bedrift. Det vil derfor være mulig å bruke tjenesten gjennom enkeltmannsforetaket med de samme fordelene som en bedrift. Man slipper også fordelsbeskatningen så lenge alle ansatte mottar en månedlig massasje.

Hva skjer med ubrukte behandlinger?

Som medlem vil alle dine oppsparte behandlinger være tilgjengelig på din profil i 12 måneder før de utløper, så lenge medlemskapet ditt er aktivt. Om du deaktiverer medlemskapet vil dine oppsparte behandlinger være tilgjengelig på medlems profilen din i 60 dager, fra siste massasje er mottatt før de utløper. Ved ugyldig kort vil oppsparte behandlinger utløpe etter 3 måneder.

Når jeg legger til en ansatt må jeg velge “bedrift” eller “ansatt”, hva gjelder dette?

Det betyr at dersom du velger for eksempel 50 minutter per måned og markerer for “bedrift”, så vil bedriften bli fakturert for ekstra massasjer den ansatte måtte benytte seg av som overstiger 50 minutter. Velger man “ansatt” vil den ansatte selv måtte legge inn sitt eget kort for å betale for behandlinger som overstiger 50 minutter

Fra når regnes faktura perioden, og når vil vi motta faktura?

Faktura perioden går fra 01-31 per måned, og faktura vil bli utsendt i løpet av få dager etter at faktura perioden er over.